- See more at: https://jepunmari2.blogspot.com/p/cara-tukar.html#sthash.PrrPdanp.dpuf Chenta Syahiera: Rindu

7 Dec 2015

Rindu

Posted by Chenta Syahiera at 08:18
Assalamualaikum wbt. :)

Sedikit coretan yang menggembirakan hari ni. Beberapa hari yang lepas, ada menyuarakan hasrat untuk melihat anak-anak syurga Ieyra sebelum final exam(actually nak attend twin's appointment in Peadatric HSNZ) pada suami Ieyra. Dengan  harapan, suami Ieyra setuju tanpa syarat. Duit belanja hanya cukup-cukup untuk beli tiket, maksudnya tinggal beberapa not lima puluh setelah kembali ke sini, dan harus bertahan untuk tiga minggu sebelum balik ke semenanjung untuk cuti semester.

Menunggu lama untuk mendapat jawapan dari suami, Ieyra tidak mendesak tidak jugak marah kalau tidak dibenarkan hanya mencuba nasib. Jawapan yang Ieyra terima amat menggembirakan, 'baliklah sayang jika itu mampu hilangkan rindu pada anak-anak kita. They did well here, I'm also miss you.' Mengalir air mata. Harga tiket dalam kategori mahal, dan he still take the consideration. Terus call, mahu kepastian supaya keputusan yang diambil bukan secara paksaan. Rasa tenang selepas itu. Terima kasih abang sebab memahami naluri seorang ibu.

Malam itu, bangun lagi melakukan solat hajat supaya hati tenang,semoga keputusan untuk balik selama 10hari tidak membawa impact buruk pada pembelajaran untuk final, tidak menyusahkan suami Ieyra, malah menggembirakannya lagi.

I'll back home on 19th Disember and will be land off in Labuan back on 29th Disember. 2nd January, I'll had my final examination. Pray for my success guys & gals, sahabat dunia akhirat. :D


Every single day that I spend being your wife, I realize how lucky I am to live such an amazing life. I love you

2 comments:

 

Chenta Syahiera Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea