- See more at: https://jepunmari2.blogspot.com/p/cara-tukar.html#sthash.PrrPdanp.dpuf Chenta Syahiera: Don't Look Back, You're Not Going That Way.

5 Jul 2014

Don't Look Back, You're Not Going That Way.

Posted by Chenta Syahiera at 06:01
Assalamualaikum w.b.t :)



The quote totally right. Yeay, kita tak kan berjalan terus ke belakang tapi ke depan. Tak kira betapa manisnya masa lalu kita, masa silam kita kita yang kita share bersama-sama dengan orang yang tersayang, malah kita tak mampu nak lupakan pun kenangan itu tapi kita terpaksa. Terpaksa tinggalkan rasa manis itu bersama kenangan-kenangannya yang tersendiri kerana kita terpaksa melalui hari-hari yang lain pula. Itu lumrah hidup dan sudah menjadi hukum alam.

Maha Suci Allah, masih lagi memberikan rahmat untuk Ieyra teruskan hidup ini, meneruskan tugas beribadah dan yang paling mencabar kerana ini bulan Ramadhan di mana morning sickness, takde selera ketika berbuka dan sebagainya menjadi isu utama. MasyaAllah, dugaan itu Ieyra anggap biasa  barangakalinya jika ganjarannya, twin kami menjadi khalifah-khalifah terbaik di muka bumi Allah S.W.T ini kelak. InshaAllah...







We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.

0 comments:

Post a Comment

 

Chenta Syahiera Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea